Dette innlegget kan inneholde tilknyttede lenker. Vi kan tjene penger eller produkter fra selskapene som er nevnt i dette innlegget.
Det er viktig for oss å ta våre guidehundvalper i å trene ut og om å utsette dem for forskjellige mennesker så vel som forskjellige situasjoner. Dublin og jeg syklet Metrolink til San Clemente tilbake i episode 7 – Puppy Training Ride. I dag i episode 14 hadde vi muligheten til nok en gang å sykle Metrolink -toget, men denne gangen tok vi det nordover til Union Station i Los Angeles, CA. Ikke bare syklet vi toget, men vi hadde også muligheten til å sykle på trikken og bussen på vei til Universal City Walk … du kan kalle det en “Transport Puppy Training Day!”
Vi fant at tog-, trikk- og bussopplevelsen til Universal City Walk var uvurderlig. Det er veldig viktig å eksponere guidehundvalpene våre for offentlig transport, da det er en av valpene våre sannsynlige transportformer når de blir arbeidsguidehunder.
Uansett nok jabber … videre med showet !!!
Puppy in Training TV EP14 – Tog, trikker, busser og valper
Her er denne ukens episode av Puppy in Training TV. Hvis du vil sponse en episode, ta en titt på Puppy in Training TV -sponsorsiden.

Tog, trikker, busser og valper transkripsjon
Valpintraining.com logo og nettstedsadresse
Jeg håper du liker det fantastiske kameraarbeidet mitt i det innkommende toget og det hodeløse Dublin? Uansett … velkommen til den siste episoden av Puppy in Training TV

Guide Dog Puppy Training med Dublin med Linus Aussie Shepherd Rescue Også Colby The Human and Stetson Career Changed Guide Dog
Det toget du nettopp så fartsovertredelse etter var Metrolink. Vi hoppet på Metrolink i Orange med GDA -vennene våre og satte kursen mot et eventyr til Universal City Walk i Los Angeles.
I episode 7 tok vi Metrolink sørover til San Clemente og besøkte stranden og gikk brygga. Denne gangen tok vi toget nordover til Union Station i LA.
Etter å ha forlatt toget, gjorde vi en hodetelling. Yuki … sjekk, Dublin … sjekk, baron … sjekk, wriley … sjekk! Så satte vi kursen gjennom tunnelene for å møte vår guide.
Alle valpene våre kjørte veldig bra på toget og gikk gjennom jernbanestasjonen. Som du kan se og høre at de er mange rare severdigheter og lyder ikke for nevn de forskjellige luktene.

Vår andre etappe av turen var å hoppe på trikken. Det var litt trangt i deres med mennesker og unger, men Dublin ble komfortabel i en ned-opphold.
Etter å ha forlatt trikken hadde vi en fantastisk mulighet til å gå opp en lang trapp. Som du ser at Dublin var litt ivrig, så jeg gjorde mitt beste for å bremse ham og holde ham i en fin hælposisjon.
Når vi nådde toppen av trappene, så vi et skilt til vår endelige destinasjon Universal City Walk, men vi måtte fremdeles ta tredje etappe i vår treningstur for offentlig transport … en kort busstur for å ta opp bakken.
Etter en togtur, en trikketur og en busstur gjorde vi den og ga valpene våre en sjanse til å posere foran det berømte Universal Studios roterende kloden.
Universal City Walk var ganske overfylt med mennesker med mye støy og aktiviteter som pågår. Vår første destinasjon var Karl Strauss Brewing Company for en matbit.
Etter å ha slappet av og hatt litt mat, kom vi nede og lot valpene henge med denne interessante vannfontenen.
Som jeg nevnte at Universal City Walk var overfylt! Men det var mange forskjellige ting for valpene å se, lukte og høre.

En gigantisk gorilla… en gigantisk gitar…. Noen sprø dansere… og fallskjermhoppere som flyter rundt i et gigantisk rør. Nå er det noen ting du ikke ser hver dag!
Baron fikk til og med sjekke ut en liten yapping valp.
På vei ut trodde Dublin det ville være en god idé å henge med Sparky’s Mini Donuts…. Så vi gikk foran og kjøpt av få … Beklager Dublin Donuts er for menneskene …
Etter en lang dag startet vi bussen, trikken og togturen hjem.
Da vi endelig kom tilbake på Metrolink Dublin, sonet ut. Da vi kom inn i bilen klemte han hodet mellom ryggsekken og stolen og begynte å snorke bort.
Takk for at du ble med oss ​​på toget, trikken og bussturen til Universal City Walk. Vi sees neste gang!
Våre siste tanker om tog, trikker, busser og valper
Du har kanskje lagt merke til i videoen at Dublin var litt ivrig. Faktisk var han sannsynligvis på sin verste oppførsel, trakk stadig og prøvde å flytte ut foran meg gjennom dagen. Heldigvis begynte omtrent halvveis gjennom dagen Dublin å oppføre seg mer som en normal guidehund valp på trening. Imidlertid var dagens tur til Universal City Walk definitivt en av Dnull